sobota, 15 grudnia 2012

Podziękowania!!! 3000 odwiedzin!!!

Witajcie! Dziś mojego bloga kulinarnego odwiedził gość nr 3000!!! Serdecznie dziękuję!!! To dla mnie zaszczyt. Chociaż konkurencja w tym temacie jest ogromna to jednak moje przepisy, często własne bądź inspirowane programami telewizyjnymi czy książkami kucharskimi są dla Was interesujące. Bardzo, bardzo się cieszę. I zapraszam do codziennej lektury!!!


Znajdziecie tu proste i szybkie dania oraz dosyć skomplikowane zupy. Pisze o moich sukcesach kulinarnych, ale też o porażkach. No cóż, czasami się zdarzają. I nie ma co mówić, że wszystko i zawsze mi się udaje. Czekam na Wasze komentarze, pytania lub uwagi.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników i jeszcze raz zapraszam na oba moje blogi!

3 komentarze:

  1. Andrzeju, przyjmij moje gratulacje.
    Przypuszczam, że zauważyłeś, że bardzo lubię u Ciebie gościć.
    dzisiaj urządziłeś prawdziwą ucztę.
    Wszystko przepyszne i ślicznie podane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. my również serdecznie gratulujemy!!! czekam na świateczne przepisy :)))może zmuszeni do spędzenia świąt na miejscu z któregoś skorzystamy
    pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i gratulacje. jest mi niezmiernie miło :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń