poniedziałek, 21 stycznia 2013

Fast food - Pizza

Dzisiaj naszło mnie na coś trochę niezdrowego! Zrobiłem sobie pizzę na gotowym spodzie. Żeby zrobić sos do pizzy wystarczy nam zwykły sos pomidorowy, przysmażona cebulka i przyprawy. Musimy najpierw zeszklić poszatkowaną cebulkę, następnie dodać na patelnię sos pomidorowy i przyprawy. Sos powinniśmy trochę zredukować, żeby nie był za rzadki.

Spód do pizzy smarujemy sosem, następnie układamy na nim plasterki cebuli, ogórka konserwowego i salami oraz boczek. Wszystko posypujemy startym serem. Piekarnik nagrzewamy do 220 stopni C i wkładamy do niego blachę z naszą pizzą.


Po ok. 12 minutach pieczenia pizza jest gotowa do spożycia. Ja smaruję ją jeszcze ketchupem i sosem czosnkowym własnej roboty. jak go zrobić? Już niedługo dowiecie się tego z mojego bloga kulinarnego!

 
Zapraszam do lektury!

Smacznego!

2 komentarze:

  1. No właśnie, już miałam napisać jak robisz sos czosnkowy. Cierpliwości. Dowiem się.
    Och jak ja lubię pizzę. To jest pyszne jedzonko!
    Jadłam obiad o 16-tej. Coś mnie ścisnęło w żołądku na widok tej pychotki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie :) Wstyd się przyznać, że ciasto kupiłem już gotowe. Za to resztę sam zrobiłem :) nie chcę Cie denerwować, ale pizza wyszła cudowna. Lubię jak jest sporo cebuli (ale nie za dużo połączonej ze smakiem ogórka konserwowego i salami. No i ser. Musi być dobry. ja użyłem polskiego Królewskiego. A przepis na sos czosnkowy będzie albo jutro albo pojutrze. Pozdrawiam serdecznie ziejąc czosnkiem, bo właśnie skończyłem robić sosik do mozzarelli na kolację ;)

      Usuń