wtorek, 2 kwietnia 2013

Przystawki Wielkanocne

Wielkanoc to okres kiedy przygotowujemy w domu różne przysmaki. Dziś podzielę się z Wami przepisem na proste i smaczne przystawki, które możemy zaserwować przed daniami głównymi. 

Pierwsza z nich to babeczki nadziewane serkiem twarogowym pod łososiem.

Do przygotowania 10 babeczek potrzebne nam będą: 2 serki, 1 ogórek konserwowy (najlepiej własnej roboty) oraz 1 mała cebula.

Ogórka i cebulę drobno siekamy.


Do miseczki przekładamy serki, dodajemy do nich posiekane warzywa, świeżo mielony pieprz, odrobinę ostrej papryki i wszystko razem dokładnie mieszamy.


Gotową masę nakładamy na babeczki i całość przykrywamy plastrem łososia wędzonego.

Druga przystawka to jajka z majonezem i szczypiorkiem w szynce długo dojrzewającej. Gotujemy jajka na twardo, gdy ostygną przekrawamy je na pół, nakładamy majonez i posypujemy szczypiorkiem. U mnie w domu zimą zawsze jest cebula w wodzie, z której mam świeży i smaczny szczypior! Następnie jajko zawijamy w plaster długo dojrzewającej szynki. Prawda, że proste?


Smacznego! Zapraszam Was na mojego drugiego bloga www.zimozielonyogrod.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Andrzeju, jesteś bardzo pomysłowy.
    Wykorzystam obie propozycje.
    Przesyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo! Smacznego moja droga, muszę dla Ciebie wymyślić coś specjalnego. A może masz jakieś preferencje? Co lubisz najbardziej? Warzywa? mięsko? Pozdrowienia!!!

      Usuń
  2. O jakie babeczki chodzi w pierwszym przepisie?

    OdpowiedzUsuń