niedziela, 28 kwietnia 2013

10 000 odwiedzin

Witam wszystkich Czytelników! Dziś mojego bloga "Gotujący facet" odwiedził gość numer 10 000! Bardzo dziękuję za tak liczne odwiedziny. Dziękuję za ciepłe komentarze, za krytykę oraz za nowe pomysły kulinarne! Jestem wdzięczny za każde słowo! I chociaż ostatnio większość z mojego i tak bardzo okrojonego czasu poświęcam mojemu drugiemu blogowi ogrodowemu, to jednak postaram się jak najczęściej publikować nowe przepisy na pyszne dania. Zapraszam do lektury i liczę na Waszą wyrozumiałość.

6 komentarzy:

  1. Gratulacje!

    Ja zaglądam dopiero od niedawna - ale będę zaglądać, prowadzisz ciekawy i smaczny blog!

    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję za komentarz. Zapraszam do częstych odwiedzin :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Andrzeju!!!!
    Przyjmij moje szczere gratulacje.
    Uwielbiam Twój blog.
    Zawsze znajduję czas aby Cię odwiedzić i skorzystać z Twoich wspaniałych propozycji kulinarnych!!!!
    Ślę moc pozdrowień i życzę Ci słonecznych dni na cały tydzień.
    Pozdrawiam:)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu! Bardzo dziękuję :) Jest m naprawdę bardzo miło i cieszę się, że moje pomysły komuś się przydają :) Pozdrawiam serdecznie Miłego tygodnia! Andrzej.

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję!
    Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Bardzo dziękuję :) Pozdrowienia. Miłego wieczoru!

      Usuń