piątek, 4 lipca 2014

Grill

Przed wyjazdem na Opolszczyznę i Górny Śląsk robiłem w domu grilla. Tym razem na ruszt poszła kaszanka, którą zawinąłem w folię aluminiową. Do kaszanki dodałem cebulę i przyprawy (oregano, sól i pieprz). Taki sposób polecili mi znajomi i muszę przyznać, że efekt był smakowity!



Oprócz kaszanki na ruszcie pojawiły się szaszłyki. W ich skład weszła zamarynowana pierś z kurczaka, boczek, cebula i papryka.


Obok szaszłyków położyłem cienkie białe kiełbaski.



Niestety nie zdążyłm zrobić ładnych zdjęć jedzenia po grillowaniu. Było zbyt dobre żeby czekac na robienie zdjęć. Pyszności szybko zniknęły w czeluściach naszych żołądków. 


Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Apetycznie wygląda :)

    Pozdrawiam i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. czuje te cudowne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam jak będziesz robił kaszankę na grillu to spróbuj dodać jeszcze kiszonej kapusty i boczku wędzonego.
    Apetycznie wyglądają Twoje potrawy z grilla i nie tylko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam, na pewno skorzystam z porady :) Dziękuję za miłe słowa, pozdrowienia!

      Usuń