piątek, 23 listopada 2012

Surówka z pora

Jesień za oknem,, a na talerzach ogień szaleje! Podobno idzie zima, ciekawe czy do nas! Pewnie znowu nas zaskoczy. Dlatego my nie dajmy zaskoczyć się zimie i jedzmy surówki, które bogate są w witaminy, szczególnie w witaminę C. Dziś przepis na prostą surówkę z pora i ogórka kiszonego. Przygotowanie traw kilka minut, ale smak jest niezapomniany! Oto przepis dla dwóch osób.

Biały kawałek średniego pora dosyć drobno szatkujemy i przekładamy do miseczki.


Następnie 3 średnie ogórki kiszone (własnej roboty - przepis na blogu) obieramy ze skórki i ucieramy na dużych oczkach tarki. Utarte ogórki dodajemy do naczynia z poszatkowanym porem.


Składniki porządnie mieszamy, dodajemy świeżo mielony pieprz, troszkę cukru (tak na koniec łyżeczki do herbaty) oraz płaską łyżkę stołową oleju z pestek winogron. Znów wszystko porządnie mieszamy!

Surówka gotowa!


Smacznego!

3 komentarze:

  1. Witaj Andrzeju, rozkochałam się w Twojej kuchni.
    Jedzenie smaczne, niskokaloryczne i z dużą dawką witamin.
    Kurcze, jak ja lubię takie jedzenie. Dzisiaj do obiadu zrobiłam i sprawdziłam Twoją surówkę. Pychotka.
    Miłej soboty.
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Andrzeju, już tęsknie za twoimi pysznościami!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Łucjo Mario!
    przepraszam, że nie odpisywałem ale miałem małą awarię. Jutro zacznę nadrabiać zaległości :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Andrzej.

    OdpowiedzUsuń