niedziela, 29 czerwca 2014

Przekąska na mecz

Po jednodniowej przerwie wczoraj powróciły mecze Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. To już 1/8 finału. Z zapartym tchem oglądałem zmagania Brazylii z Chile. W przerwie meczu byłem już porządnie głodny. Oczywiście żeby niczego nie przegapić musiałem sobie szybko zrobić coś do przekąszenia. Na szczęście miałem zamarynowaną pierś z kurczaka. Niewiele myśląc włączyłem patelnię, szybko pokroiłem pomidora i cebulę. Wyciągnąłem czarne oliwki. Gdy tłuszcz się rozgrzał wrzuciłem na patelnię kawałki kurczaczka. Gdy się smażył poukładałem warzywa na talerzu. Dodałem jeszcze 2 kawałki ogórka kiszonego. To już końcówka zeszłorocznych ogórków, które oczywiście kwasiłem sam. Kurczak z obu stron się pięknie obsmażył. Lekko jeszcze przyrumieniłem mięso. Wrzuciłem je szybko na talerz i równo z gwizdkiem sędziego rozpoczynającym drugą połowę zasiadłem wygodnie na kanapie z pyszną przekąską na talerzu. 


Miałem apetyt na dobrą przekąskę i na dobrą piłkę. Apetyt został zaspokojony. Jak to miło oglądać drużyny, którym chce się grać. Cóż za zaangażowanie i walka... Ech... może kiedyś nasi też tak zagrają...

Smacznego!

8 komentarzy:

  1. Nie, nie ma co mieć nadziei, nasi nigdy tak nie zagrają :)

    A jedzonko wygląda apetycznie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U zawodników grających w meczach brazylijskiego Mundialu widać zaangażowanie i ambicję oraz patriotyzm. Naszym tego brakuje... Ale podobno nadzieja umiera ostatnia :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. witam :)
    ja też oglądałam wspomniany mecz ale zawsze najbardziej podobają mi się karne :))))
    danie -apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam :)
    ja też oglądałam wspomniany mecz ale w każdym meczu zawsze najbardziej podobają mi się karne ..tu zdecydowanie kibicowałam Brazylii :)
    danie świetne i szybkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie był dzisiaj taki obiad.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam :) Lubię czasem tak sobie trochę poleniuchować w kuchni i zrobić coś pysznego na szybko. A to było pyszne :)

      Usuń