czwartek, 13 lutego 2014

Galaretka z owocami 2

Dziś przepis na szybki owocowy deser. To galaretka z owocami, podana ze świeżym ananasem. Potrzebny nam będzie duży banan, 2 mandarynki i świeży ananas. Do tego oczywiście galaretka, ja użyłem poziomkowej. Ta wersja jest beż bitej śmietany. Specjalnie dla mojej Czytelniczki Lusi!

Owoce obieramy. Banana kroimy na plastry, a mandarynki dzielimy na kawałki. Układamy je w miseczkach. Następnie rozpuszczamy we wrzątku galaretkę i zalewamy nią owoce.


Teraz pora na ananasa. Musimy go obrać. Jak to zrobić? Prosty sposób znajdziecie tutaj: http://gotujacyfacet.blogspot.com/2013/04/jak-obrac-ananasa.html

Następnie kroimy ananasa na kawałki.

UWAGA! Świeżego ananasa (ani kiwi) nie wolno zalewać galaretką bo nie stężeje!

Gdy nasza galaretka stężeje nakładamy na wierzch kawałki ananasa. Deser jest gotowy do spożycia.


Smacznego!

6 komentarzy:

  1. No to pojadłąm i idę dalej dzięki smakowitości buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Galaretka jest przepyszna, a świeży ananas to dla mnie naprawdę smakołyk :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Och Andrzejku !!!!
    Bardzo dziękuję...
    Nie uwierzysz ale to... pewniak, działa telepatia.
    Przed godziną zrobiliśmy podobną galaretkę. Jest w lodówce.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu! Cieszę się, że zadziałało ;) Smacznego! Pozdrowienia, miłego wieczoru!

      Usuń
  3. Bardzo lubie takie desery, jestem wielkim łasuchem,lubię z bitą śmietaną, i jeszcze jakies czekoladowe wiorki, rodzynki i tym podobne ulepszacze, mniam!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja też, tym razem jednak wersja bez śmietany :) Uwielbiam posypkę ze słodkiego rozpuszczalnego kakao :) Pozdrowienia!

      Usuń