niedziela, 7 grudnia 2014

Sałatka z łososiem

Wiem, wiem, wiem... Ryby z puszki to nic specjalnego. Ale czasami nawet takie się przydają. Kiedyś kupiłem w promocji kawałki łososia w puszce. Na szczęście ryba jest we w miarę naturalnej zalewie, bez żadnych świństw i tłuszczów. Dlatego też postanowiłem zrobić sałatkę okraszoną taki właśnie łososiem!

Użył mieszankę różnych sałat z rukolą. Na to ułożyłem pokrojonego pomidora.


Uprażyłem bez tłuszczu pestki słonecznika.


Dodałem oliwki, cebulę, ogórki po meksykańsku i faszerowane serem papryczki.


Wszystko pokropiłem oliwą z oliwek oraz oprószyłem świeżo mielonym pieprzem. Posypałem warzywa pestkami, które jeszcze na patelni delikatnie posoliłem solą o obniżonej zawartości sodu. Na to ułożyłem łososia z puszki. Jeszcze ser pleśniowy... Całość pokropiłem sosem balsamicznym. 


Było pyszne, czego i Wam życzę!

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Przypuszczam, że taka sałatka była przepyszna.
    Ja sobie jutro taką zrobię ale... z dobrym tuńczykiem w sosie własnym.
    Wielkie dzięki za kolejny fajny przepis.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu :) Tuńczyk jak najbardziej może być :) Oczywiście tylko w sosie własnym, też tylko takiego używam :) Może być tez makrela, albo np. dorsz podgotowany na parze :) Smacznego!

      Usuń