piątek, 8 listopada 2013

Pyszny deser

Czasami mam ochotę na coś słodkiego. Kiedy mam już dosyć herbatników, czekolady czy pralinek przychodzi czas na deser, który zawsze wychodzi. To galaretka z bitą śmietaną i lodami. Jest prosta w przygotowaniu i zawsze daje oczekiwany efekt. 

Banany kroimy w krążki i zalewamy uprzednio przygotowaną galaretką. Smak galaretki nie ma tu żadnego znaczenia.


Miseczki wstawiamy do lodówki. Gdy galaretka stężeje ubijamy śmietanę i dokładamy ją do miseczek.


Do tego dokładamy pokaźną gałkę lodów (albo dwie), przystrajamy deser owocami, np. kiwi, truskawkami albo winogronami czy malinami i deser gotowy.


Deser nie należy do najzdrowszych, na pewno jest to bomba kaloryczna. Ale za to jak smakuje!!!

Polecam wszystkim łasuchom! I nie tylko!

4 komentarze:

  1. Witaj Andrzeju!
    Byłam wczoraj u Ciebie...W pewnym momencie coś dziwnego zaczęło dziać się z moim komputerem a może z Internetem. Nie byłam w stanie napisać komentarza. Kursor uciekał jak szalony.
    Dzisiaj od rana pada deszcz. Właściwie to leje jak z cebra a ja szaleję w kuchni.
    Zrobiłam na deser galaretkę z owocami i...pierwszy raz w swoim życiu upiekłam ciasto drożdżowe. Przed chwilą była degustacja bo mojego Eryka skręcało. Co chwilę wchodził do spiżarni i wąchał ciasto i pytał: kiedy wreszcie będziemy próbować.W stosunku do siebie jestem bardzo krytyczna, ale... Muszę się pochwalić, wyszło przepyszne.
    U mnie przez długi weekend będzie deszczowo...
    Życzę Ci miłego świętowania i słonecznych dni.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ciasto drożdżowe, z kruszonką :) Mniam. Lubię je jeść z masełkiem albo z dżemem :) Ale jeszcze nigdy go nie robiłem, nie jestem zbyt dobry w pieczeniu ciast :( Może kiedyś spróbuję. Smacznego Wam życzę, miłego weekendu i Święta Niepodległej! Serdeczności!

      Usuń
  2. Właśnie takie pychotki będą u mnie w ten weekend dla gości:) Dziękuję pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Joasiu! Cieszę się, że mogłem pomóc :) Mniamuśny deserek :) Pozdrowienia!

      Usuń