środa, 15 kwietnia 2015

Rogaliki z mięsem

Oj dawno już nic nie pisałem. Ale to nie dlatego, że nic nie jem. Ani tez nie dlatego, że wyczerpały mi się pomysły. W międzyczasie były Święta, sporo pracy w ogrodzie i nie było czasu na pisanie. Dziś zamierzam nadrobić zaległości i zapraszam na przepis na pyszne rogaliki z mięsem. Wykorzystałem do nich mięso z rosołu. Kawałek wołowego, mięso z udek kurczaka oraz z indyczej szyi. Ale po kolei.

Na patelni przysmażyłem pół czerwonej i pół białej cebuli. Warzywa oczywiście wcześniej poszatkowałem.


Mięso zmieliłem w maszynce, dodałem cebulę i 1 gotowaną marchewkę. Następnie doprawiłem farsz pieprzem świeżo mielonym, solą, oregano i majerankiem.

Ciasto francuskie podzieliłem nożem na kwadraty. Na każdy kwadrat nałożyłem farsz.


Następnie kawałki ciasta zrolowałem w kształcie rogalików. Narożnikiem ciasta przykrywamy farsz, a następnie zwijamy, zaklejając dokładnie środek. Rogaliki smarujemy roztrzepanym jajkiem.


Następnie przez ok. 15-18 minut pieczemy je w 180 stopniach.


Rogaliki gotowe! Smacznego!

8 komentarzy:

  1. i wyglądają pysznie - dziękuję - serdecznościślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, pociekła mi ślinka.
    Twoje rogaliki wyglądają cudownie.
    Ciekawi mnie z czym je podałeś? z barszczykiem czy bulionem?
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były pyszne :) Bardzo dziękuję :) Zjedliśmy je do barszczyku czerwonego :) Pozdrowienia Lusiu!

      Usuń
    2. Masz rację. Są przepyszne. Dzisiaj robiłam na obiad.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
    3. Cieszę się Lusiu, że Wam smakowały :) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Nic tylko szybko schrupać :-)))

    OdpowiedzUsuń