wtorek, 14 października 2014

Sałatka z wędzonym indykiem

Ostatnio mam strasznie dużo pracy. Ledwie starcza mi czasu na sprzątanie, gotowanie czy pisanie bloga ogrodowego. Niestety brakuje czasu na bloga kulinarnego. Mam w zanadrzu kilka fajnych przepisów, ale nie mam kiedy ich opublikować. 

Dziś króciutko. Pyszna sałatka na kolację. Sałatka z pomidorów koktajlowych na rukoli serwowana z ogórkiem konserwowym oraz serem kozim.


Do tego dodajemy cienko pokrojone carpaccio z indyka, oliwę z oliwek i sos balsamiczny. Całość doprawiamy świeżo mielonym pieprzem.


Sałatka gotowa, uciekam oglądać mecz ze Szkocją.

Smacznego!

8 komentarzy:

  1. Sałatka bardzo apetyczna.Ja dzis z informacja,ze zamierzam przenieść bloga pod inny adres, bedzie przez jakis czas niedostepny,przepraszam, odezwę się,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu! No to czekam niecierpliwie na nowego bloga :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Chyba będzie pyszna a może być kurczak wędzony - buziaki śle marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marii, oczywiście, że może być :) Będzie pysznie :) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Kolejna osoba cierpiąca na brak czasu. Co się dzieje.
    Wcześniej robi się ciemno a w domu przybyło mi obowiązków?
    Przez dwa dni nie miałam internetu. Mam zaległości na blogach.
    A co do sałatki? nie zjem carpaccio. Taką sałatkę robię z prosciutto.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zaganiany jestem straszliwie ostatnio :) A do sałatki można dodać w zasadzie każdy rodzaj mięska czy rybki :) Prosciutto będzie super, uwielbiam :) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Andrzeju brak czasu chyba nam wszystkim ostatnio dokucza, dla mnie strasznie co widać po blogu od dwóch tygodniu próbuję coś napisać....
    a sałatka wygląda super szczególnie że uwielbiam rukolę :) może w weekend spróbuję ją przyrządzić

    a mecz jak Ci się podobał, my tzn ja z Biniem spotkaliśmy się ze Szkotami w spódnicach na starówce ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jakaś masakra z tym czasem, a jeszcze teraz... Ciągle ciemno, brrr :) Nie lubię późnej jesieni i zimy. Aby do Nowego Roku, potem już szybko przeleci... a przynajmniej mam taką nadzieję :) Mecz był super, oglądałem z kanapy :) Pozdrowienia i serdeczności!

      Usuń