piątek, 17 października 2014

100 000 odsłon!

Czas leci jak szalony. Tak jak pisałem parę dni temu ostatnio nie mam na nic czasu, zabiegany jestem strasznie... Z jednej strony to dobrze, bo jest sporo pracy, z drugiej jednak... zresztą co tam. Nie ma co narzekać :) Trzeba się cieszyć, bo w tym tygodniu liczba odsłon mojego bloga kulinarnego przekroczyła 100 000! Bardzo dziękuję Wam wszystkim za tak liczne  wizyty. Mam nadzieję, że mój blog, chociaż niezbyt doskonały, a i przepisy czasami mało wymyślne, to jednak daje Wam inspiracje do codziennego kucharzenia.

Nie jestem, nie byłem i nigdy nie będę kucharzem, ale bardzo lubię pomajstrować coś w kuchni. Oczywiście pomajstrować z jedzeniem, bo inne majsterkowania średnio mi wychodzą.

Jeszcze raz dziękuję za Wasze odwiedziny i za to, że wspieracie mnie swoimi ciepłymi komentarzami!


Smacznego moi drodzy!

A już jutro zapraszam na przepis na ajvar!

4 komentarze:

  1. GRATULUJĘ !!!!!!
    WSPANIAŁY WYNIK... WIESZ O TYM, ŻE LUBIĘ BYWAĆ U CIEBIE I BARDZO CZĘSTO KORZYSTAM Z TWOICH PRZEPISÓW.
    MAM NADZIEJĘ, ZE ZIMĄ BĘDZIEMY MIELI WIĘCEJ CZASU.
    ŻYCZĘ MIŁEGO, SŁONECZNEGO WEEKENDU:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lusiu za miłe słowa :) Z czasem ostatnio krucho... ale nadrobię :) Pozdrowienia, miłego weekendu dla Ciebie i Twoich bliskich!

      Usuń
  2. Gratuluję Andrzeju, świetny wynik, ale to też efekt twojej pracy i bardzo smacznych potraw które nam tu serwujesz:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, bardzo dziękuję za miłe słowa :) Będę się dalej starał :) Pozdrowienia!

      Usuń