piątek, 6 grudnia 2013

Babeczki z nadzieniem serowym

Jeśli nie macie pomysłu na przekąskę, którą można podać gościom to skorzystajcie z mojego dzisiejszego przepisu. W ciągu kilku minut stworzycie danie, które zadziwi niejedną osobę. To babeczki nadziewane serkiem twarogowym.

Ja użyłem gotowych babeczek, co znacznie przyspieszyło proces wykonania przekąski.

Do dzieła! Najpierw kroimy na drobne kawałki ogórka konserwowego. Możemy użyć również ogórka kiszonego, oliwek czy np. papryki, zarówno świeżej jak i marynowanej.


Serek przekładamy do miski i mieszamy z poszatkowanym ogórkiem. 


Następnie kroimy szczypiorek lub koperek, dodajemy do serka i ponownie mieszamy.


Gotową masę nakładamy do babeczek. W takiej wersji babeczki nadają się dla wegetarian. Oczywiście pod warunkiem, że do ich produkcji nie użyto tłuszczów zwierzęcych.


Babeczki możemy również przystroić np. szynką długo dojrzewającą lub łososiem. Dla wegetarian polecam niewielki kawałek sałaty lodowej lub posypanie babeczek koperkiem.


Smacznego!

4 komentarze:

  1. Och, ja lubię takie jedzonko. Już na sam widok cieknie mi ślinka.
    Faktycznie, wystarczy kupić solone babeczki i jest połowa sukcesu.
    Miłego weekendu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak :) Co prawda wypiekane samodzielnie są na pewno lepsze, ale na szybką przekąskę mogą być i kupne :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Andre tę włoską szynke porywam no przepis tez może mój małżonek na ogórkach i serku zrzuci wagę dziękuje - a tak nawiasem to co ja robię to ja się w tych robótkach kocham od kilkudziesięciu lat tak że nie masz czego zazdrościć to we mnie siedzi i est gorsze nieraz jak jakiś nałóg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dzięki za komentarz! Robótki masz super, naprawdę szczerze gratuluję... no i podziwiam! Pozdrowienia, miłego weekendu!

      Usuń