niedziela, 15 stycznia 2017

XXV Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Moi drodzy Czytelnicy! Dziś gra XXIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ja już mam czerwone serduszko. Jeśli Wy go jeszcze nie macie to koniecznie wyjdźcie z domów i poszukajcie ludzi z identyfikatorem i puszką. 


Liczy się każda złotówka. A jak co roku tak i tym razem cel jest szczytny. 

"Dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom".

Zróbmy razem coś żeby pomóc potrzebującym. I nie oglądajmy się tylko na rząd, NFZ czy lekarzy. Do tych ostatnich jak co roku apeluję o zwykłą ludzką życzliwość i zrozumienie innych. Niestety w placówkach leczniczych czy przychodniach na ogół brakuje właśnie życzliwości i humanitarnego podejścia do pacjenta. 

Bądźmy ludźmi i zrozummy tych, którzy albo jeszcze albo już sami sobie pomóc nie mogą. 

Ja też kiedyś grałem. 20 lat temu wziąłem po raz pierwszy udział w tej wspaniałej i jakże pomocnej inicjatywie. Teraz już tylko kibicuję, ale co roku dbam o to, żeby zasilić jakąś kwotą konto WOŚP. W tym roku na pewno dam więcej niż zwykle!


Pomagajmy! I nie pozwólmy sobie żeby niektórzy zawłaszczyli sobie wszystko co nas otacza! Również dobro! Niech Ci, którzy plują Owsiakowi w twarz zapamiętają sobie, że dobro, ale też zło... powraca! 

Bądźmy dumni z tego, że dzięki nam ratowane jest ludzkie życie i zdrowie!

2 komentarze:

  1. Przyznaję! Jestem szczęśliwa, że mogę wspomóc tak fantastyczną akcję.
    Liczy się każda złotówka.
    I tu się z Tobą zgadzam Andrzejku. Masz rację!
    Nie tylko dobro ale i zło... powraca.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, niedawno wróciłem do domu. Byłem pod Pałacem Kultury, bawiłem się przy muzyce i obejrzałem nasze stołeczne Światełko do nieba. Teraz włączyłem TV i łezka w oku się kręci... Ludzie są wspaniali! Tyle dobra! To jest bardzo budujące! Serdeczności Lusiu!

      Usuń