wtorek, 26 maja 2015

Pomidory suszone w zalewie z oliwy

Jakiś czas temu kupiłem kilkanaście torebek pomidorów suszonych. Dlaczego aż tyle? Bo miałem zamiar piec chleb z pomidorami. Ale nie smakował on zbyt dobrze, dlatego też pomidory leżały i czekały na lepsze czasy. Dodam, że pomidory nie są w zalewie! Postanowiłem zrobić kolejny eksperyment kulinarny i zrobiłem pomidory z pikantna papryka Jalapeno w zalewie z oliwy z oliwek. Oto krótki i bardzo prosty przepis.

Pomidory suszone kroimy na kawałki.


Następnie dodajemy pokrojoną na kawałki ostrą paprykę.


Całość oprószamy świeżo mielonym pieprzem, ostrą papryką oraz odrobiną soli. Tak przygotowane pomidory zalewamy oliwą z oliwek z odrobiną octu winnego. Wszystko dokładnie mieszamy i wstawiamy do lodówki. Za dwa - trzy dni będziemy mogli używać pomidorów do sałatki lub innych dań. 


Smacznego!

6 komentarzy:

  1. no to muszę spróbować bo tak jak ty mam no nie kilka ale trzy opakowania i zupełnie nie przydatne - to nie ten smak ich jak we włoszech ale smakowicie wygląda twoja salatka - dzięki może wreszcie zjemy - serdeczności ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co roku suszę ok. 10 kg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje pomidory wyglądają bardzo smacznie.
    Już nie pamiętam smaku moich suszonych pomidorów.
    W tym roku muszę zrobić jeszcze więcej. Są przepyszne.
    Miłego weekendu:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomidory wyszły przepyszne, ale Twoje muszą być jeszcze smaczniejsze :) Pozdrowienia Lusiu! Miłego weekendu!

      Usuń